Пошуковий запит: (<.>A=Бідюк Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Порівняльна професійна педагогіка = Comparative professional pedagogy : наук. журн. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Хмельниц. нац. ун-т, Центр порівняльної проф. пед. – Київ-Хмельницький: [б. в.], 2011. - Виходить щоквартально. - ISSN 2353-9518 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
Бідюк Н. Ретроспективний огляд розвитку освітнього напряму "міжнародні відносини” як складової гуманітарної освіти у США [Електронний ресурс] / Н. Бідюк, О. Тарасова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 242-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_29
|
3. |
Бідюк Н. М. Основні принципи професійного навчання безробітних в Україні [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_8
|
4. |
Бідюк Н. М. Сучасні тенденції розвитку системи професійної освіти у Польщі в контексті євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_9
|
5. |
Бідюк Н. М. Особливості професійного навчання безробітних у системі освіти дорослих США [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 3. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_3_33 Проаналізовано проблему професійного навчання безробітних у педагогічній теорії і практиці США. Розкрито принципи освіти дорослих, охарактеризовано основні вимоги ринку праці до професійного навчання безробітних, напрямки забезпечення соціального захисту та зайнятості безробітних в країні. Обгрунтовано принципи організації професійного навчання безробітних, розкрито дидактичні аспекти професійного навчання безробітних в США.Проанализированы проблемы профессионального обучения безработных в педагогической теории и практике США. Раскрыты принципы образования взрослых, охарактеризованы основные требования рынка труда к профессиональному обучению безработных, направления обеспечения социальной защиты и занятости безработных в стране. Обоснованы принципы организации профессионального обучения безработных, раскрыты дидактические аспекты профессионального обучения безработных в США.The article deals with the analysis of the problem of the unemployed professional training in pedagogical theory and practice of the USA. There have been revealed the key principles of adults education in the USA. The basic labour-market requirements to the professional training of the unemployed and the USA state policy trends as to the security and employment guarantee for the unemployed have been characterized. Main principles of organizing the professional training of the unemployed and its didactic aspects have been substantiated.
|
6. |
Бідюк Н. Ключові професійно-педагогічні компетентності андрагогів у США [Електронний ресурс] / Н. Бідюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 223-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__30 Pозглянуто суть поняття компетентності. Досліджено підходи вчених США до проблеми професійно-педагогічної компетентності фахівців, які здійснюють навчання дорослих. Розкрито ключові професійно-педагогічні компетентності андрагогів, зокрема, предметно-методичну, психологічну, інформаційно-комунікаційну, загальнонаукову.Рассмотрена суть понятия компетентности. Исследованы подходы ученых США к проблеме профессионально-педагогической компетентности специалистов, осуществляющих обучение взрослых. Раскрыты ключевые профессионально-педагогические компетентности андрагогов, в частности, предметно-методическая, психологическая, информационно-коммуникационная, общенаучная.The article reveals the content of competence. There have been investigated the US scientists' approaches to the problem of professional and pedagogical competences of adult educators. The key professional and pedagogical competences of adult educators such as methodical, psychological, informational and communicative, general scientific have been considered.
|
7. |
Бідюк Н. М. Розвиток системи освіти дорослих у США (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_3
|
8. |
Бідюк Н. Організаційно-дидактичні засади професійної підготовки майбутніх учителів старшої школи в США [Електронний ресурс] / Н. Бідюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_8
|
9. |
Бідюк Н. Педагогічні засади організації дозвіллєвої діяльності учнівської молоді в системі позашкільної освіти Польщі [Електронний ресурс] / Н. Бідюк // Порівняльна професійна педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2012_2_12
|
10. |
Бідюк Н. Магістерська підготовка як складова професійного становлення молодого дослідника: британський та ураїнський досвід [Електронний ресурс] / Н. Бідюк // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4(3). - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(3)__19
|
11. |
Бідюк Н. М. Співпраця освітніх інституцій та громадських організацій щодо розвитку та підтримки освіти жінок у США [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_1_10
|
12. |
Бідюк Н. М. Концептуальні засади професійної підготовки фахівців з прикладної лінгвістики у США [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_2_14
|
13. |
Бідюк Н. Сучасний стан та перспективи розвитку професій сестринського персоналу Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Бідюк, Г. Олеськова // Порівняльна професійна педагогіка. - 2018. - № 8(2). - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2018_8(2)__25
|
14. |
Бідюк Н. Теоретичні і методичні концепти філологічної освіти у США [Електронний ресурс] / Н. Бідюк, М. Іконнікова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 4. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_4_27
|
15. |
Бідюк Н. М. Умови правильного інтонаційного оформлення англійського висловлювання під час навчання студентів мовних спеціальностей вищої школи [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк, М. І. Колесник // Молодий вчений. - 2018. - № 10(2). - С. 519-521. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(2)__28
|
16. |
Бідюк Н. М. Застосування освітньої платформи flexicare 50+ у процесі підвищення кваліфікації сестринського персоналу німеччини [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк, Г. Г. Олеськова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_40
|
17. |
Бідюк Н. М. Дистанційне навчання в системі післядипломної педагогічної освіти німеччини [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 50. - С. 223-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_50_46
|
18. |
Бідюк Н. Удосконалення самостійної роботи студентів-перекладачів з урахуванням досвіду закладів вищої освіти США [Електронний ресурс] / Н. Бідюк, А. Наконечна // Освітній простір України. - 2017. - Вип. 11. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2017_11_9
|
19. |
Руденко Л. Проблеми професійної підготовки психологів у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. Руденко, Н. Бідюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - № 2. - С. 230-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2020_2_17
|
20. |
Бідюк Н. М. Ретроспектива становлення медсестринської освіти від середньовіччя до державного визнання діяльності сестринського персоналу в Німеччині [Електронний ресурс] / Н. М. Бідюк, Г. Г. Олеськова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 61. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_61_4
|
| |